{{TITLE}}

مراتي و حماتي
هذة القصة حقيقي حصلت لي منذ 25 عام ..في بداية زواجي من زوجتي الاولى……….. اسمي رامي عمري الان 50سنةعقب تخرجي من الجامعة تعرفت على نانا واستمرت علاقتنا 3 سنوات قبل الزواج قصة حب عنيفة مارسنا فيها كل انواع الحب والجنس وكانت حماتي ميمي في ذلك الوقت في ال 45 من عمرها جميلة ممتلئة قليلا وقصيرة بعض الشىء ولكن ذات جسم مثير وحبيبتي نانا كذلك على قدر كبير من الجمال وتمتلك جسد رائع وشهوة جنسية هائلة وكللت قصتنا بالزواج السعيد وخلال فترة الخطبة توفى حماي ولهذا كثيراً ماكانت حماتي تأتي للأقامة معنا خاصة في العطلات رغم انها كان لديها ابن أخر شقيق لزوجتي .على كنت وزوجتي نفعل كل شىء بالجنس لكم ان تتخيلوه عدا النيك من الطيز ورغم ذلك فقد كنت معجب بحماتي وجسمها جداً وكنت واثق انها تشتهي للجنس لانها لم تمارسه من قبل وفاة زوجها بعدة سنوات حيث انه كان في حوالي الستين عند وفاته وفى ذلك اليوم كان عندنا ضيوف اقارب لزوجتي وكانت حماتي تتولي تضييفهم وكانت في ذلك اليوم ترتدي قميص أزرق ضيق يصل إلى ركبتها أواعلى بقليل وكنت اساعدها في الاحتفاء بالضيوف وذهبنا للمطبخ سويا وهناك وجدتها امامي والمسافة بيننا معدومة تقريبا وتلاقت عينانا ولم اشعر إلا واني احتضنها وشفتاها بين شفتاي وذبن في قبلة الهبت مشاعرنا بدون اي ترتيب لهذا الا انه ابعدتني برفق وقلات لا حد يحس بينا حرام ابعد .. وخرجنا للضيوف لاستكمال السهرة معهم وبعد انصرافهم جلست انا وزوجتي وحماتي نشاهد التليفزيون وكنا في عز الشتاء والجو بارد وكنا كالعادة نحب الجلوس على الارض فوق السجادة ونسحب علينا الغطاء وفي ذلك اليوم جلست في الوسط بينهما واطفأنا نور الغرفة واكتفينا بضوء التليفزيون وانا بصراحة كنت هايج جدا بعد اللي حصل في المطبخ ووضعنا فيلم فيديو لنشاهده وبالطبع فيلم عربي زي ما بيحبو وكانت حماتي تلتصق بي من االجانب الايمن وزوجتي من الجانب الايسر واخدتها في حضني وكنت متعمد عشان اهيج حماتي تاني ده اذا كانت اصلا هدأت وكنت اشعر بنار تخرج من جسمها الملتصق بي ولفيت يدي على مراتي لتصل الى بزها الايسر واخذت العب فيه وادلك الحلمة بهدوء حتى انتصبت واخذت تلحس رقبتي بهدوء حتى لاتشعر امها وفي نفس الوقت كنت اضغط بكوعي الايمن على ثدي حماتي الايسر وفخدي ملتصق بفخدها وقدمي تلاعب قدمها وساعدتانخفاض الاضاءة ان يتصرف الجميع براحته دون خوف ان يشاهده اي من الاخرين ومددت يدي من تحت الغطاء احسس على فخد حماتي ورفعت قميص نومها للاعلى وامسكت لحم فخدها بيدي وهي مستسلمة رغبة وخوفا من انتشعر ابنتها بشىء اذا هي قاومت يدي وفي نفس الوقت كان فخدي
1 / 4
الايسر بين افخاد زوجتي نانا يضغط على كسها واصبعي بفمها ترضعه كزبري الذي كانت تعشقه وتعشق مصه ولحسه ولك ان تتخيلوا وضعي وما كنت اشعر به من شهوة وهياخ وانافي هذا الوضع ……..ز قمت بمسك يد حماتي وسحبتها غلى زوبري وكأنها كانت تنتظر ذلك فأخذت تدلكه وتفركه بين يديها بمنتهى الرقة والهدوء وكنت قد مددت يدي الاخرى إلى كس زوجتى ادلك زنبورها الكبير المنتصب ووصلت لدرجة عالية من الهياج وانزلقت بجسدها لاسفل فاتحه ساقيها لاقصى درجت لتمكنى من كسها وقامت حماتي بأخراج زوبري من فتحة بنطلون البيجاما وانا لا ارتدي الكيلوتات في البيت اطلاقاً وكنت نا في نفس اللحظة افرك حلمات حماتي وكان الجميع يتظاهر بمشاهدة الفيلم و كانت الانفاس بدأت تعلو والحراة ترتفع وفجأة دوى صوت رعد شديد مما خض زوجتي وحمات فقمت باخذ الاتنين في حضني قوي وانا بقولهم تعالوا استخبوا جوايا وفعلا حضنوني قوي وقمت بوست مراتي من شفايفها ومصيت لسانها وقلالها متخافيش وحمات زانقة فيل=ا قوي قلتلها ايه يا ميمي انت كمان اتخضيتي قالت قوي قلتلها تعالى زي نانا وروحت بايسها هي كمان من شفايفها لقيت بنتها بتبصلي وحماتي قلات ايه ده يا رورو قلت لها عادي انت وبنتك في حمايتي ولا يعني نسيبك ونجري اللي يجرى عليها يجرى عليكي ونظرت لمراتي وقلتلها ايه يا حياتي مش كلامي صح قالت صح قوي بس قالتها بشرمطة انا عارفها المهم كمانا المشاهدة ودخلت صباعي ف كس مراتي اللي ولعت وحماتي ماسك ف زوبري و بتبوس ف ودني من غير بنتها ماتشوف وفجأة لقيت مراتي من هياجنها بتمد ايدها على زوبري اللي امها مسكاه روحت ماسك ايد حماتي وثبتها لحد ما وصلت ايد نانا لزوبري وبات تحسس عليه بدات اسحب ايد حماتي اقربها اكتر لحد ما الاتنين لمسوا بعض في الاول ماخدوش بالهم كل واحدة منهم كانت فاكرة ان اليد التانية دي بتاعتي روحت ضاغط على حماتي نزلتها على ضهرها خالص زي مراتي ودخلت راس نانا تحت الغطاء ووجهتها لزوبري راحت عليه تبوس وتلحس ف راسه في نفس الوقت اللي وجهت فيه ميمي حماتي لنفس الشىء وفعلا طلعت لسانها تلحس في راس زوبري كل واحدة من جنب لحد ما شفايفهم اتقابلوا على زوبري حماتي اتنفضت من الخوف وحبت تقو مسكتها وقلت لها زي مانتي خلاص مابقاش ينفع ولا ايه يا نانا بذمتم مش حرام نسيبها تعبانة كدة وطبعا اكدت على كلامي ده ببوسه على شفايف امها ……………روحت ساحب نانا وقفتها وانا ساند راسي على الكنبة وقلتلها هاتي كسك على بقى وحشني وفعلا نزلت الكيلةت وفتحت رجليها و شوفت كسها مفتوح ومبلول قوي وانا بصراحة كنت بموت ف طهمه وريحته
2 / 4
و نظافته وقلت لحماتي يالا زوبري عندك اهه وانا عارفك هتموتي عليه اعملي اللي نفسك فيه وراحت مراتي نازلة بكسها على وجهي روحت نازل بوس في شفايف كسها وزنبورها والحس من زنبورها لطيزها وادخل لساني جوه كسها الحسه كله وهي اهاتها طالعة وكسها بينقط ف فمي و دخلت صباع في طيزها وامها قلعتني البنطلون شافته قدامها لأول مرة قالت احة اه يا بختك يا نانا عندك الزوبر ده وبخلانة على امك حبيبتك مستحملاه ازاي ده ومراتي تقةلها ماهو ده اللي مكيفني ومتعني وفضلت حماتي تمص وتلحس وتدلك ف زوبري زي المجنونة وان سحبتها على 69 عشان كسها يقرب لي وكس نانا كان في بقي ولفيت مراتي خليت وشها لطيز امها وطلعت من بين رجليها ودخلت بين رجلين حماتي لحست زنبورها واول ما لمسته طلعت حتة شخرة واحوووووووووووووووووووووووووووووووو ووة تجيب اللبن من الزوبر في لحظة قلت لمراتي اتعلمي الشخر اللي على اصوله يا لبوة ودخلت صبعي ف كس حماتي وبصيت لمراتي عشان تقرب ومسكت ايدها خليتها تحسس على الطيز المربربة اللي قدامنا دي واخدت صباع مراتي ف بقي مصيته وبليته قوي واخدت على خرم طيز حماتي بعد ما غرقته بريقي بس نانا حاولت تسحبه بص انا بصيت لها وشاورتلها بصباعي عشان امها ماتحسش وفعلا حاطيت صباعها على خرم طيز ميمي اللي انا فاتحه على اخره بأيدي وابتديت ازق وابتدا يدخل في طيز ميمي اللي اهاتها اشتغلت وفكراه صباعي انا لحد ما دخل كله روحت مدخل صباعين ف كسها وروحت داخل بين رجلين مراتي واخد كسها كله ف بقي وانتابتنا حالة رهيبة من الهياج والنشوة وانا بقولهم بنيكوا انتو الاتنين يا متناكين ترد حماتي تقولي متناكين وشراميط ومراتي تقولي شفت بقلى الكس اللي جابلك كسي ويتنافسوا هم الاتنين ف الشخر والتأوهات واقول لميمي حلوين الصباعين اللي ف كسك تقولي نار بس ناقصني داخلة زوبرك اقولها واللي ف طيزك تقول انت خطير قلتلها لا يالبوة ده صباع بنتك المتناكة بتنيكك زي ما هتنيكيها انت كمان وميمي كان لسانها طويل لقيتها بتقولي ايه اللي عملته فينا ده يا ابن الشرموطة قلتلهل الشرموطة دي المراة الل جابت متناكة زيك وحياة كس امك حهريكي انت وبنتك الشرموطة يالا يا متناكين عاوز اجيب خلاص مش قادر ده لو جبل كان اتهد ده الأولاني يالا هنجيب سوا واسمع صوتكم وشخركم اخخخخخخخخخخخخخخ احوووووووووووووووووووووووووووووو نيكني نكني يا رامي متعني يا جوز بنتي يالا يا شراميط اههههههههههههههههههه اححححححححححححححح وراحت مراتي منزلاهم جوه بقي وانا شربتهم للأخر ولقيت ميمي رفعت طيزهل لفوق وقربت كسها من وشي وشخرت جامد قوي وهي بتقة اشرب يا ابن المتناكة اشرب من كسي وفعلا جابت كله على
3 / 4
وشي وغرقتني وانا بتنفض وصوتي علي وبقولهم اللبن جاي يا شراميط اشربوه اشربو اهو جاي راحت مراتي نازلة جري على زوبري جنب امها يلحسو بلسانهم وصاروخ لبن طلع من زبري ف بق حماتي ومراتي واههههههه من لحسهم ومصهم وهو بيجيب اههه صعب قوي بس فاضوه ماخلوش فيه ولا نقطة وكل واحدة فيهم بقت تلحس وجه التاني وتلحس اللبن اللي عليه ونزلوا بوس ف بعض وراحو مدورين جايين ف حضني يعضوا ف صدري ونبوس ف بعض وهدينا وسكتنا واحنا ف حضن بعض احنا التلاتة………. بمنتهى الأمانة والصدق دي مش قصة دي واقعة حصلت بالفعل معي سنة 1983 عدا الاسماء غير حقيقية ارجو ان تنوا رضائكم وارجو التشجيع و الردود فهناك بالفعل المزيد مع حماتي وغيرها من المحارم والنساء الأخريات ……..
4 / 4
قصص ذات علاقة
الخادمه

-- مشاهدة   %

نادية وليله ساخنه

-- مشاهدة   %

انا ووليد وزوجته

-- مشاهدة   %

سيده سحاقيه

-- مشاهدة   %

من فضلك قم بتسجيل الدخول أو التسجيل في الموقع لإضافة تعليق.

Online Visitors:


قصتي كيف ناكوني واخلت زبين في طيزي ابي ينيك مراة عمي من كسهاقصص سكس زوجي لاينيكنيقصص محارمكسي أحتضن زب أبيقصص اباحية قصتي مع اختي وزوجة في شرم الشيخ وحفلت النيكة مكتملةزب الحمارقصه سكس كيف اخلي زوجي ينيك أختيقصت نيك زوجه محجبه تتناك عشان القروشانيك بنت الخادمةقصص سكسقصتي خاصه مع امي ومرتي قصص لواط اول مرة يقذفسكس امهاتزب فتح طيزينيك بناتسكسي مني قادر انام كنا احلب زبي واجتي تتلصص عليموقع قصص سكس نيك بنات خالة محرمبينيك امهانا لبوتك يا دكريقصتي اناوادابيض طيزي مربربةيتحرشوفيني من صغري ثم ناكوني لواطقصص.انام.عاريهكانت تترجاني ان ادخل زبي طيزها قصص محارمسكسقصص سكس مع الصور عربيكنت افكره بنت طلع شيميل وناكنيقصص السكس الجامد من السحاب واللواطقصص سكس كيف بقيت لوطيجوردى المراهققصص سكس أبنتي المراهقةتشاهدنابغرفةالنوم روايةفتحنى بقوة أقصر قصص مكتوبة أمى وعمتى وخالتى نتفوا شعرى وجهزو كسى ﻻستقبال زب زوجى ليلة الدخلة ونصحونى ما أفعلهسكس قصيرقصتي هزني شديد نيكقصص اباحية قصتي مع اختي وزوجة في شرم الشيخ وحفلت النيكة مكتملةاول من ناكني من طيزي عورتنينكت امي الشرموطه القحبهنيك عمتي أحملت منيxxnمترجمأنيك ألحلوكس مراتيقصص سكس محارمجوردى المراهقسكس جامدكف جلست على زبي بطيزها قصص سكسxnxxمترجم اجنبي زوجت عميكانت لابسة استرتش محزق على فلقات طيزهاقصص سكس شاهدتني استمنيقصص جنس قلت له انت زوجي وانا عبده لزبكقصص نيك محارم نار في الجو الباردقصص سكس جامدأنافتاة جميلة ومثيرة وهذةقصتي في الجنسxxnxlarabawaقصص سكس محارم ملئة طيز اخواتي بالمنيقصص لواط سخنه قصص لم اكن اصدق ان انيكهاانا واختي واحلا نيك المحارم وعايلتيسكس طيزقصص سكس كتموتأول مرة أنيك زوجتي من الطيزقصص نار أبن اختي صارحين يريد ان يراء طيزي قصص.سكسس.نيك.سعوديهقصص نيكمحارمقصص النيك والزب انا سعودية مطلقه اعشق النيج والزبر الاسمر يفشخ كسي اااه منكقصص لواط اول مرة يقذفجارتي تشرب من المنياخي حط زبو بطيزي ومص زبي لواطقصص سكس كل محارم كيف اغريته ناكنيقصة ناكنى ود الجيران اول نيكه في حياتىنيك لواط مع عمي في المزرعةقصه لواط أصدقاءقصص سكس أمي تطلب مني أنا أرضع بزازاسكس شيميلقصص نيك اجمل زب شاهدتهنيك عمتيقلت لة زبك بايموتنيينيكنيبزاز اختىقصص نيك زوجي عسكري وانتاكقصص سكس لواط ناكني بزبه الكبير لم ضرط طيزيقصص سحاقياتقصة نيك كس موقع سكس شوف دغري فيديونطبع زبيقصص سحاقناكني لواط جيراني زبه كبير قتلو من اليوم انا مرتك تمتعني